Monday, June 13, 2011

Some moist middle-year resolutions

Assalamualaikum. Last nite I dreamt.

A dream that opened me. A fresh start to see what is beyond my thoughts. My own thoughts.
Jalan menuju hidayah sebenarnya tak tentu.


Like last nite we were granted with divine guidance, and the next day, we were again out of the train..




Sepertimana aku malu bila catwalk sendirian apabila bosan. Malunya bila memikirkan trillion manusia bakal melihat hobiku itu di akhirat kelak.

And if so, shall I be that way. I shall then repent again and again and again.


Dan bila aku nak repent, janganlah aku fikirkan adakah Tuhan terima taubat aku.

Teruskan saja. Jangan berhenti.

Sampai setiap kalinya. Mungkin aku bakal rasa letih dan berpeluh menghalang rasa bencinya pada manusia yang melihatku serong. Mungkin juga aku bakal menangis lagi.

Mungkin aku hilang teman. Tapi aku rasa aku bakal tahu, siapa teman ke syurga. Dan siapa teman yang boleh mengheret ke neraka.




Azamnya hanya satu. Aku mahu menyayangi. Serta buangkan benci dari hati. 




Maafkan semua orang yang pernah menyakiti aku supaya tenang hati. :)



No comments:

Post a Comment