Wednesday, February 1, 2012

HIDUP

Assalamualaykum!

Ya, saya masih hidup. Masih makan budu. Dan masih mahu menjadi teacher.

Life is getting more rollercoasterlike these days, at least for me. It isn’t easy. You’ll never know what to expect tomorrow. But believe me, enjoying every seconds of it may provide you with some good memories to be cherished when you’re facing glooms. 

Oh did I just write life for God’s sake. Heheh. Alright, crap not, i’m sharing some pics of me and my recent living things I hang out with. J


lia, budak hs, gigi besi, kawan baik.

hjh nadimah, ibu, boss, bff, peacock.

irfan the eagle, fathin the cat

anis the cat, cher the eagle

wawa the troublemaker, suka tidur di celah-celah.

juga mempunyai sebiji bibir glossy dan setandan najis hidung terbengkalai =3


diri sendiri. cher ckp gambar ini suci. HAHAHA

bilik yg sedang direnovate. hanya mempunyai sebiji katil dan sebiji ekon  oldschool. cat diinspirasikan oleh pn. nik rohaida yang mahu saya jadi pinky.

en. mohamad, our moneymaker, zookeeper, officer, father, bff.
scale yang gemar menipu. -.-
dunia tak sempurna tanpa lemak!

Tapinya, despite all happiness these things bring to me, ada beberapa benda yang agak berlegar-legar di kepala saya iaitu- keputusan peperiksaan semester satu saya yang masih tidak boleh dikenalpasti, kerana uia telah menghilangkan rekod bayaran saman saya. Jadinya, semasa kawan-kawan sedang sibuk menyemak keputusan masing-masing, saya hanya boleh melambung kucing. Agak sedih di situ ya.

Selain daripada itu, saya juga telah sekali lagi terusik hati dengan kucing saya, Wawa yang berpura-pura sihat, padahal dia tidak.

Sementara itu juga, saya rasa amat seronot kerana pada 10.2 ini, salah seorang dari kawan satu dorm sekolah menengah saya, Yana akan bernikah. Ya, bernikah betul-betul. Malangnya, saya tidak boleh menghadirkan diri kerana terpaksa mendaftar di uia pada 7 haribulan. Sadis sadis..

Hidup ini ada manis, ada pahit. Hadapi saja.

Sekian. ^-^V




















3 comments:

  1. wah, tak sangka jenjalan tetbe jumpa blog yana! O.o

    ReplyDelete
  2. kiko! hppy hols. nti bkk la sokmo. hihi X)

    ReplyDelete
  3. su.. hihi. nti kito dating rama2 deh. hee insyaAllah.. su pon! <3

    ReplyDelete