Saturday, November 19, 2011

my busuk sisters.


weh, lapar x?
aku dah makan kat rumah tadi, tapi kalau kau nak makan, aku teman. :)
T.T


zi, mu tau dok arini kea.. bla..bla.. bla..
oh yoko. bla.. bla.. bla..
eh jap, mu dk mano tu?
nok bukok poso. takpo citola.. :)
T.T


sobs. pah, aku nk start paka tudung lah.
okay nati balik umah aku pilih tudung deh. :)
T.T

hmm.. wehhh ado ore ngila tengok kito naik basikal ahahha maluuu..
hihi.. takpo.. bilo lagi nok meraso gini plok. :)
T.T



weh tadi aku makan telor.
so?
tapi baru kentut.
arghhhhh busuk!
;P

...

itu hanya sedikit.
banyak lagi yang menyentuh..
awak-awak..terima kasih kerana telah mengharukan diri saya sehingga saya simpan dalam hati perkataan di atas.
terima kasih atas pengorbanan-pengorbanan comel kalian yang membuat saya teringat sepanjang masa.
mekacih!



p/s: i love you friends.. xoxo

No comments:

Post a Comment